09 January 2008

Dad

Detesto discutir contigo.
Eu sei que não querias dizer nada daquelas coisas que me disseste...
Eu sei que andei muito ausente... mas já estou a esforçar-me por estar mais em Terra...


I was a kid you were my dad
I didn't always understand
I wanted freedom you got mad
You were concerned I got upset
I didn't recognize you yet
And did you cry I know I did
When I lied to you
I didn't want to hurt you
I just never knew I did
You never told me that you loved me
I know you didn't know how
I guess that shows we're much the same
'Cause I love you too and until now
I've never said those words out loud
I hope you're proud
To be my dad...
What are your secrets, do you pray
Is there a god that shows your way
I wish I knew...
Do you have crazy fantasies
What happens in your dreams
I want to know...
I guess you'll always be a mystery to me
But you taught me how to value life
And what else do I need
I have a dad who watches over me

Dad - K's Choice

1 comment:

Pinheirinha said...

Há quem diga que me custa muito dar a mão à palmatória, que sou sempre do contra, teimosa, etc, etc, etc, enfim... que tenho a mania. Neste caso, e para provar mais uma vez que estes comentários não passam de más-línguas, tenho de dizer que realmente, devemos ter sido grandes amigas noutra vida ( se eu acreditasse nela )ou, se calhar, ainda seremos nesta. Se assim for terás só que aguentar com a minha predilecção por répteis, a minha paixão por leitão e todo o tipo de carnes(excepção feita ao coelho) e com o facto de não ser nada fã do Natal ;). Tudo o resto será mais fácil.
Parabéns pelo blog, isto é que é produzir.
Cheers!